PAS Sarawak merakamkan ucapan takziah kepada keluarga mangsa kemalangan Helikopter


PAS Sarawak ingin mengucapkan takziah kepada keluarga mangsa kemalangan helikopter milik Sebiro Holdings yang terhempas di Sungai Triso, Sri Aman baru-baru ini.
Mereka meninggal semasa menjalankan tugas mereka dalam perjalanan untuk melakukan pemeriksaan terhadap projek pembinaan sebuah sekolah di Nanga Merit, Kapit.
Kepada keluarga Siti Khuzaimah Anwar, 27, dan Peter Ato Mayau, 53, dan juga Henry Loh agar terus tabah dan sabar menghadapi ujian yang penuh dengan cabaran ini. Setiap yang hidup pasti akan mati dan kita semua akan pasti menemui Tuhan suatu hari nanti.
Untuk keluarga Siti Khuzaimah, semoga roh beliau ditempatkan bersama dengan roh orang-orang yang soleh lebih-lebih lagi dalam bulan ramadhan yang penuh dengan rahmat dan keberkatan ini.

Takziah dari PAS Sarawak.

Jofri Jaraiee
PAS Sarawak
English version
Sarawak PAS express condolences to family’s victims of Helicopter accident

Sarawak PAS would like to express condolences to the family’s victims of helicopter accident owned by Sebiro Holdings that crashed in the river Triso, Sri Aman recently.

They died during carry out their duties on the way to do a school building project in Nanga Merit, Kapit.

To the family of Siti Khuzaimah Anwar, 27, and Peter Ato Mayau, 53, and also Henry Loh continue to persevere and patience enough to face this challenges. Every living would surely die and we all will sure to meet God one day.

For the family of Siti Khuzaimah, May her spirit was placed together with the spirits of the righteous especially in the month of Ramadan that is full of grace and blessing.

Condolences from PAS Sarawak

Yours faithfully
Jofri Jaraiee
PAS Sarawak Deputy Commissioner iii cum PAS Miri Chief